Arkadaşlar öncelikle bu hazırladığım QUERY ile var olan slotlardaki moblar yerine başka moblar yerleştirebileceksiniz. Varsayım : Grassland'da Big Ghost'lar var ve bunlar yerine bandit koymak istiyorsunuz.. Bu kod bu işe yarar..


Kod <--

USE SRO_VT_SHARD /*  Change mob slots query created StrawBerry  */
UPDATE [dbo].[Tab_RefTactics]SET dwObjID = replace(dwObjID, 'Eski Mob ID', 'Yeni Mob ID')WHERE dwObjID LIKE 'Eski Mob ID Tekrar';
print 'MaxiGame.org için hazırlanıp sunulmuştur.. İyi kullanımlar (StrawBerry)'
Mod ID'leri bulmak için ;

Jangandaki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_CH%'
Donwhang'daki moblar 1: select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_WC%'
Donwhang'daki moblar 2: select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_OA%'
Hotandaki moblar :
select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_KT%'
Karakoramdaki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_KK%'
Taklamakan'daki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_TK%'
Downhang Cave'deki moblar :
select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_DH%'
Roc Mountain'deki moblar :
select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_RM%'
Constantinople'deki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_EU%'
Samarkand'daki moblar 1: select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_AM%'
Samarkand'daki moblar 2 : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_CA%'
Jangan cave'deki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_TQ%'
Alexandria'daki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_SD%'
Jupiter'deki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_JUPITER%'
Forgotten World'deki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_GOD%'

Seymene teşekkürler <-- MOD ID listesi oluşturduğundan dolayı